Klanttevredenheid is een van de speerpunten bij bhvcentrale.nl. We doen ons uiterste best om een snelle en correcte dienstverlening te bieden. Desalniettemin kan er natuurlijk altijd iets zijn waarover je niet tevreden bent. Wij willen dat graag weten zodat we tot een passende oplossing voor jouw klacht kunnen komen en onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.
Indien je een klacht hebt over een bepaald product, dan horen we dat uiteraard graag en proberen we met jou tot een redelijke oplossing te komen. Stuur daarvoor een berichtje naar onze klantenservice.
Mocht je een andere klacht hebben over bhvcentrale.nl, dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice door een bericht te sturen via het klantenservice formulier. Doorgaans zal er binnen 1 werkdag worden gereageerd op alle berichten aan de klantenservice. Mocht de afhandeling van je klacht meer tijd kosten, dan zul je daarover per e-mail worden bericht. Je ontvangt in ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.
Mochten we er uiteindelijk toch niet samen uit komen, dan kun je je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie van de Thuiswinkel Organisatie (Nederland) of bij het Europese ODR-platform.